مراسم افتتاحیه خطوط بهبود یافته تولید | شركت طراحی و ساخت قطعات صنايع ايران
مراسم افتتاحیه خطوط بهبود یافته تولید

مراسم افتتاحیه خطوط بهبود یافته تولید

  • تاريخ انتشار : چهارشنبه 6 آبان 1394
مراسم افتتاحیه خطوط بهبود یافته تولید

 روز دوشنبه 4 آبان ماه 1394 برابر با ( دوازدهم محرم الحرام 1437) به مناسبت افتتاح خطوط بهبود یافته تولید ( خطوط باک و مونتاژ صندلی ) از قائم مقام محترم مدیر عامل گروه ، معاونین ستاد و مدیران شرکتهای گروه بهمن دعوت بعمل آمد که با حضور قائم مقام محترم مدیرعامل گروه بهمن جناب آقای مهندس صالح ، مدیرعامل محتر شرکت بهمن دیزل جناب آقای مهندس حسینی و مدیرعامل محترم شرکت شاسی ساز ایران جناب آقای مهندس شهبازیان برگزار گردید .

    طبق برنامه و پس از پذیرائی ، مدیرعامل محترم شرکت صنایع ایران جناب آقای مهندس رضائی به ایراد گزارش درخصوص بهبودهای انجام شده در خطوط تولید و نتایج آن پرداختند و سپس از خطوط بهینه شده بازدیدی بعمل آمد و توسط مدعوین محترم افتتاح گردید. و در جریان بازدید نحوه و روند  تغییرات ، توسط مدیر پروژه جناب آقای مهندس مشاط زادگان به سمع و نظر مدعوین محترم رسید. در طی بازدید ، از تعدادی از کارگران موثر در پروژه ، در قالب سیستم گانگ هو تقدیر به عمل آمد.

    در ادامه برنامه در سالن اجتماعات پس از استماع سرود ملی و تلاوت آیاتی از کلام اله مجید، جناب آقای مهندس رضائی نیز مقدم مدعوین محترم را تبریک گفته و به تشریح برنامه های آتی پرداختند سپس جناب آقای مهندس صالح ، با ابراز رضایت و خرسندی از تغییرات صورت گرفته ، به اهمیت موضوع تغییر در سازمانها ، نگرش و تبعات آن در شرایط فعلی صنعت پرداختند.

     اختتامیه برنامه نیز با اهداء جوایز و تقدیرنامه ها توسط مدعوین محترم به اعضاء تیم بهبود و هنرنمایی دوتن از همکاران شرکت با نواختن نی و دکلمه خوانی در مدح امام حسین (ع) به پایان رسید.