آغاز سال جدید و پیام تبریک مدیرعامل | شركت طراحی و ساخت قطعات صنايع ايران
آغاز سال جدید و پیام تبریک مدیرعامل

آغاز سال جدید و پیام تبریک مدیرعامل

  • تاريخ انتشار : شنبه 29 فروردین 1394
آغاز سال جدید و پیام تبریک مدیرعامل

شروع سال جدید و تبیین اهداف و برنامه ها توسط مدیرعامل شرکت

کارکنان شرکت طراحي و ساخت قطعات صنايع ايران ، سال 1394را در اولين روز کاری، با نیروی تازه و همدلی و همزبانی  بیشتر از قبل آغاز نمودند تا با ایمان به موفقیت، جهت تحقق اهداف متعالی سازمان سعی و تلاش نمایند.

این مراسم با حضور محترم مدیریت عامل، مدیران و و کلیه کارکنان شرکت برگزار گردید. در این مراسم ضمن تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت و خوشبختی برای تمامی کارکنان از جانب مدیریت محترم عامل ، جناب آقای مهندس رضائی، اهداف، چشم انداز، برنامه ها و مأموریت های سازمان در سال جاری توسط ایشان تبیین گردید، تا شرکت بتواند به یاری خداوند و تلاش کارکنان خود، مسیری روشن را با بینشی عمیق تر برای آینده سازمان طی بنماید. علاوه برآن ایشان از زحمات بیدریغ و دلسوزانه مدیریت عامل قبلی، جناب آقای مهندس قاسمی یاد و قدردانی کرده و از خداوند متعال خواستار طول عمر و سلامتی شد.

همینطور معاون محترم مانبع انسانی، جناب آقای دمشناس نیز در ابتدای مراسم با تبریک سال جدید اظهار امیدواری نمود که سالی توام با سلامتی و شادکامی برای کلیه پرسنل زحمتکش و خانواده های محترمشان باشد. و نیز با اشاره به نامگذاری این سال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی، از طرف مقام معظم رهبری، به تفسیر این نامگذاری پرداخت.

 در پایان مراسم نیز ، کارکنان پذیرایی شدند و کار و کوشش در شرکت  با انرژی مضاعف آغاز گردید .