اخذ گواهینامه مدیریت ریسک توسط شرکت صنایع ایران | شركت طراحی و ساخت قطعات صنايع ايران
اخذ گواهینامه مدیریت ریسک توسط شرکت صنایع ایران

اخذ گواهینامه مدیریت ریسک توسط شرکت صنایع ایران

  • تاريخ انتشار : دوشنبه 28 دی 1394
اخذ گواهینامه مدیریت ریسک توسط شرکت صنایع ایران

شرکت طراحی و ساخت قطعات صنایع ایران در راستای افزایش قدرت انتخاب شوندگی  ، افزایش سود آوری ، جلب رضایت کلیه ذینفعان سازمان و سازگار شدن با استاندارد ISO 9001:2015  ، به عنوان اولین شرکت پیشرو در گروه بهمن ، اقدام به پیاده سازی مدیریت ریسک  در کلیه سطوح سازمانی نمود.

در این راستا با توجه به راهنمایی ها و مشاوره مرکز بهمن استاندارد، اقدام به ثبت نام در مرکز رتبه بندی مدیریت ریسک نمود که بعد از برگزاری آموزش های درون سازمانی  و استفاده از تجارب صاحب نظران این مبحث از جمله آقای دکتر ابوطالب گرامی و انجام اصول پایه ای مدیریت ریسک از جمله فرهنگ سازی آن در کلیه سطوح سازمان ،  تهیه و تنظیم اظهار نامه مدیریت ریسک ، تشکیل کمیته ریسک و تعیین شرح وظایف اعضای   مربوطه و  غیره ... ، آمادگی لازم جهت ارزیابی شدن به مرکز رتبه بندی مدیریت ریسک اعلام  گردید.

    نهایتا با  مذاکرات انجام شده و هماهنگی های صورت گرفته ، پیرو نامه شماره 941م16 1  مورخ 27/10/94 سازمان مطابق برنامه مرکز، توسط ارزیاب ارشد این سازمان ، جناب آقای مهندس سلام علیزاده مورد ارزیابی قرار گرفت و  موفق به اخذ گرید c مدیریت ریسک گردید.

     با توجه به اهتمام مدیر عامل محترم شرکت ، جناب آقای مهندس سهیل رضایی به رشد سطح بلوغ مدیریت ریسک در سازمان ، امید است آینده درخشانی در انتظار باشد